Nove CPU

Milan Jurik jurikm at nightmare.sh.cvut.cz
Wed Jul 4 00:50:51 CEST 2001

Ahoj,

> P.S.: Vzhledem k tomu, ze jsem si rozbil doma alsa drivery, sdl backport
> pro potato s STandovou upravou se zpozdi. Sorry. Snad zitra.

  Tak tohle se skutecne nepovedlo. Uz jsem zablokoval pro jistotu komplet
alsu, ovsem zatim se mi rozumne nepodarilo odstranit zavislost na
xlib 4.1.0.

S pozdravem

          Milan

P.S.: Alespon neco smysluplneho. Ac stale nejsem vnitrne presvedcen o
spravnosti odstraneni adresare Unix (proste si myslim, ze SDL neresi uplne
vse, jsou tu napr. porty, pevna media, mozna sbernice), provedu to. Ovsem
podminkou je, ze z main_unix.cpp odmigruje ten ...... (myslim, ze
zucastneni vedi, co mam na mysli). Jinak jsem v tomto smeru provedl
nekolik pripravnych kroku, padlo nekolik zbytecnosti prezivajicich jeste z
UAE.