Milane?

Milan Jurik jurikm at nightmare.sh.cvut.cz
Wed Jul 18 22:47:36 CEST 2001

Ahoj,

On 18 Jul 2001, Petr Stehlik wrote:

> mimochodem, z CVS zmizely soubory jako treba uae_cpu/fpu_x86.cpp a
> podobne. To je v poradku?

Boze, Petre, proc musis naletet stejne jako STanda? Proc si vyvojari
nemuzou zvyknout na uzivani autogen.sh (configure je pro uzivatele, kteri
si kompiluji doma, ne pro vyvojare)? :-) Btw. ty upravy souvisi s jednim
mojim pokusem (experimnety s JIT, dale bez komentare), proto jsem napevno
prebral nove rozdeleni z Basilisku

> Petr

S pozdravem

       Milan