Kompilace Aranymu

Milan Jurik jurikm at nightmare.sh.cvut.cz
Wed Jul 18 23:26:42 CEST 2001

Ahoj,

On 18 Jul 2001, Petr Stehlik wrote:

> GCC jeste K7/PIII/P4 optimalizace nepodporuje, AFAIK

  Pokud mne pamet a Hubi neklame, tak uz to neni az tak uplne pravda od
3.0, ovsem tu jsem jeste nezkompiloval uspesne (a pritom jsem chtel uzit
konecne cisty patch pro cross kompilaci). Ovsem kdyz nejsem uspesny ani s
target linux, tak ...
  Jinak dle mych skromnych pokusu se optimalizace lisi tak o 5%,
tzn. zatim si s tim nema smysl hrat. Proto doporucuji uzivat Debianistum
balicek pentium-builder a automatizace skrze configure (autogen.sh).

> Petr

S pozdravem

         Milan