Kritika, prosby

Stanislav Opichal opichals at alpha.inf.upol.cz
Thu Jul 19 01:04:35 CEST 2001

On Wed, 18 Jul 2001, Milan Jurik wrote:

>   S tim souvisi moje prvni kritika - rekl bych, ze v cele zdrojakove
> strukture panuje naprosty bugr. "Doc a infa" jsou spolu se zdrojaky, ac by
> mely byt o "patro vys".

Jo, to je fakt.

> Veci zavisle na konkretnim Hostitelskem systemu jsou v hlavnim
> zdrojakovem adresari.

Je treba to nejak vymyslet.

> Takhle se to bude vypoustet?

To si nemuzem dovolit.

>  Dale mne mne fascinuje temer uplne ignorovani
> "struktury" D(bug()) (STando, klidne ten debug.h uprav pro stderr). Vim,
> ze tu si peru i do vlastnich "rad", ale vyzva byla asi nutna.

Jasne... ja jenom malo zkoumal debug.h, Sorry, opravim ASAP.

> Alt-Break? A jeste jedna prosba - mohl by mi nekdo prozradit, jak
> nejelegantneji zajistit to puvodni negrabovani mysi ("dvojita mys"). Ono
> se totiz v Xech dost blbe pohybuje, kdyz o mys prijdete (preruseni vlivem
> gdb).

Taky jsem na to prisel. Musi se udelat i ten predchozi mod... Nebo pak
nejak hacknout ten sync mysi, ale na to musime mit a) pozici SDL okna
b) pozici TOS mysi. -> hackovani.

> Mam totiz takovy mensi problem - pokud chci v Xbootu vytvorit uplne
> novou konfiguraci, spolehlive mi to slozi ARAnyM.

:((

STanda