ndebug

Milan Jurik jurikm at nightmare.sh.cvut.cz
Sat Jul 21 23:46:52 CEST 2001

Ahoj,

  takze "struktura" D(bug(...)) uz snad funguje tak jak ma, tzn. jako
fprintf(stderr,...) s tim, ze odradkuje (duvodem je to, aby tomu nikdo
nevnucoval svoje odradkovani, bo to bude delat bugr v ndebugu). Jedine
minus celeho toho je, ze je treba uzivat GNU libc, ale to snad casem
poresim.
  S pozdravem

          Milan

P.S.: A jeste pro zmenu z jineho soudku - osobne doporucuji, aby ty zpravy
o MMU nebyly tak nadnesene. Z a) stale je vse ve vyvoji, b) je to uzasne
pomale, c) nez normalni user nabutuje plny MiNT, tak to bude vyzadovat bud
upravu jadra nebo moje dlouhe stepovani po ROmce a hledani jednoho divneho
mista.  Ted mne napadlo - existuje pro Atarka nejaky debugger, ktery umi
zobrazit i registry pro MMU (URP, SRP apod.), pripadne brouzdat po
urovnich s preklady adres? Sice tomu moc neverim, ale mozna se mylim?