Info o ARAnyMu

Bohdan Milar xmilb01 at sorry.vse.cz
Thu Jul 26 07:24:44 CEST 2001

Vazeni,

musim se vazne dotazat, jak je to s pripravovanym informovanim
verejnosti o vasem dile. Ma nabidka na pomoc s WWW stale plati,
ackoliv se zda, ze to zatim zvladate vlastnimi silami.

Jelikoz mi Standa minuly tyden nainstaloval ARAnyM na muj novy Linux
(RedHat 7.1) a ja jsem se s nim uz trochu hral, mel jsem nutkani
napsat o nem do konference po te, co se tam strhl run na info o
ARAnyMu. Nakonec jsem tak neudelal, nebot jsem zjistil, ze ho vlastne
neumim ovladat - lepe receno jeho nejzajimavejsi funkce. Proto bych
se rad zeptal (ackoliv nektere z techto problemu zde jiz byly reseny,
ale ja je nemuzu v archivu zprav najit):

- Jak spravne vytvorit disk image na Linuxu?
- Jak rici ARAnyMu, kde disk image najde, aby ho spravne pouzil?
(neni mi jasna syntaxe prepinace -d)
- Jak lze pouzit v Linuxu fyzicke HDD formatovane na Atari? V PC mam
IDE i SCSI suplik. Kdyz jsme s P. Chromcem pripojili jeho SCSI disk s
jednou Ext2 partition, Linux ho na sbernici nasel, ale odmitl ho
namountovat (bad superblock). Na Atari jede bez problemu.
- Jak rici ARAnyMu, kde najde fyzicky Atari HDD, aby ho spravne
pouzil? (je to taky pres -d?)

Prozatim jsem bootoval ARAnyM jen s disketou, a tak jsem toho moc
nevyzkousel (nechodi JOYova cestina.acc - jediny free soft vedle
zatim tezkopadneho fVDI, ktery mi umozni zmenit system font na neco
ceskeho). Pokud bych mohl testovat s fyzickym/image HDD, mohl bych
sladit horke hlavy v konfere. Ackoliv ARAnyMu velmi fandim, zdrzel
bych se prehnane chvaly a jakozto neprogramator bych ani nemohl
fantazirovat o jeho budoucich moznostech.

S pozdravem
			Bohdan Milar