Info o ARAnyMu

Petr Stehlik pstehlik at sophics.cz
Thu Jul 26 09:05:54 CEST 2001

> napsat o nem do konference po te, co se tam strhl run na info
                                                    ^^^^^^^^^^^
pekne :)

> - Jak spravne vytvorit disk image na Linuxu?

to nevim, ja jsem totiz zacal tak, ze jsem si zkopiroval svuj vlastni
HDD z Falcona do souboru (Diskusem)

> - Jak rici ARAnyMu, kde disk image najde, aby ho spravne pouzil?

jeste tam na to neni prepinac, ale snad brzy bude. Jen zjistit, jak
dulezite jsou parametry CHS, ktere jsou u disk image nezname a budu je
muset nejak cucat z prstu.

> - Jak lze pouzit v Linuxu fyzicke HDD formatovane na Atari? V PC mam
> IDE i SCSI suplik. Kdyz jsme s P. Chromcem pripojili jeho SCSI disk s
> jednou Ext2 partition, Linux ho na sbernici nasel, ale odmitl ho
> namountovat (bad superblock). Na Atari jede bez problemu.

psal jsem o tom prece do normalni konference - tvuj linux nemel podporu
pro foreign (atari) partition format. Tohle bude asi 1. FAQ o aranymu.

> - Jak rici ARAnyMu, kde najde fyzicky Atari HDD, aby ho spravne
> pouzil? (je to taky pres -d?)

stejne jako ten image - zatim pouze editaci ve zdrojacich (v soucasne
chvili v parameters.cpp), ale snad brzy prepinacem.

> Prozatim jsem bootoval ARAnyM jen s disketou, a tak jsem toho moc
> nevyzkousel (nechodi JOYova cestina.acc - jediny free soft vedle

sakra jaktoze nechodi?

Petr