Unix folder znemoznen

Milan Jurik jurikm at nightmare.sh.cvut.cz
Thu Jul 26 22:02:15 CEST 2001

Ahoj,

On 26 Jul 2001, Petr Stehlik wrote:

> nez to zase udelas, tak mi vysvetli, co je spatneho na portabilnim
> malloc(14+2+FastRAM).

Tak si stahni posledni CVS Baslisku a projdi si napriklad BeOS. Ale i Unix
postaci. Jsi si vedom, ze absolutne nejrychlejsi ARAnyM bude na
PowerPeCkach. Pokud nekde splasim nejaky takovy system, pak budu moci
vyprodukovat neco, co dalece predci ostatni emulace, ale to vyzaduje se
maximalne drzet toho, ceho v Basilisku dosahli. Predpokladam, ze je to
dost zmatene, ale ja nemam cas povidat o tom, jak je Basilisk daleko.

> Dale si nejsem jist, jestli ma jeste smysl portovat main_unix.cpp z
> basilisku, nebo jestli jsme uz samostatni a jedeme si na vlastnim.

Viz vyse. Nechci se tady moc rozohnit.

> Steffen (CBHD) a trasovani HDDRIVERu me presvedcilo, ze NEbudeme
> emulovat Falconni SCSI. Budto se naemuluje jine SCSI, nebo radeji SCSI
> nebude vubec.

:-(
Uvidime.

> Petr