opravdu plex?

Petr Stehlik pstehlik at sophics.cz
Fri Jul 27 08:53:23 CEST 2001

On 26 Jul 2001 22:12:16 +0200, Milan Jurik wrote:

> Hmm, asi mas pravdu, ja ted testoval tolik veci, ze se mi to slilo. Jen je
> zajimave, ze to jeste neni do plexe pretahnute.

tomu se nedivim, protoze autor bochse musi byt normalni blazen. Co byste rekli treba tomuhle:

v minule strukture mel normalne

Boolean present;

a s tim se delalo normalne "if (struct->present") a nebo "struct->present=true;"

Ted tam ma tohle:

Boolean *Opresent;

a dela se s tim takhle: "if (struct->Opresent->get())" a nebo "struct->Opresent->set(true)"

PRICEMZ!!!

"Opresent" je trida, ktera definuje

Bit32 value;

A dedi z tridy "Oneco", ktera definuje vlastnosti jako get(), set() a dale

maxValue, minValue, defaultValue, printValue

a jeste asi milion dalsich veci.

Neboli tento naprosty fanda do objektoveho programovani udelal z
obycejne 'bool' promenne zabirajici 1 bit (nebo bajt) pameti obrovskou
tridu obsahujici naproste hruzy. Ja chapu, ze to je ted super i pro
ladeni i pro vse, ze je to maxOOP atd., ale rychlost emulace je podle me
uplne v haji, coz Plex nemuze akceptovat.

V porovnani s timto se mi nase male objektiky v aranymu zdaji jako nedochudcata, ktera nemuzou nic zpomalovat.

Petr